lauantai 14. kesäkuuta 2014

Unelma toteutuu

Minulla on ollut aina salainen unelma. Siitä tietää vain yksi ihminen. Ennen tätä. Haluaisin joku päivä kirjoittaa kirjan. Aloitin kerran. Luonteelleni ominaisesti se lähti rönsyilemään, menetti muotonsa, siitä olisi tullut sellaisenaan tuotos ilman päätä taikka häntää. Olin silloin noin 20 vuotias. Nyt olen 32. En kirjoita edelleenkään kirjaa, mutta aloitan kirjoittamaan blogia.

Etsin jonkin verran tietoja blogin kirjoittamisesta ennen kuin aloitin. Ohjattiin miettimään miksi? Miksi bloggaisin?
Minulla on aina ollut tarve ilmaista itseäni kirjallisesti. Kanavaa vain missä ja miten en tuntunut löytävän. Haave blogista on ollut kaun ajatuksissani. Nyt se on saanut muotonsa ja on valmis tulemaan ulos. Se etsii hieman vielä lopullisia rajojaan, mutta se selkeytynee matkan varrella. Mutta siis kirjoitan siksi, että minulla on tarve kirjoittaa. Tarve kertoa matkastani. Tarve ymmärtää itseäni, oppia tuntemaan itseäni ja rakastamaan itseäni. Matka jonka olen tullut tähän pisteeseen ei ole ollut kaikista helpoin, ja täytettyäni 30 olen alkanut ymmärtää miksi olen tällainen. Millaiseksi haluan tulla, mitä aikaisempi elämä on merkinnyt ja mitä voin oppia siitä. Niin, minusta tuntuu että olen saanut uuden mahdollisuuden. Uskon että samanlaisen matkan on kulkenut joku muukin. Jos ei nyt täysin samanlaista niin rinnastettavan. Toivon että voin antaa jotakin myös muille.
Minä heräsin elämään ja haluan nyt kertoa siitä. Tervetuloa mukaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit tekstejäni. Kommenttisi lisää iloa päivääni!